Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 30 March 2011

AkU & ArWaH TeNgKu YaSmIn

Arwah dengan aku sangat baik...kitaorng selalu belanja..kalu ade ade duit lebih aku akan belanja dye, kalu dye ada duit lebih dye akan belanja aku...kitaorg akan mkn puas..kitaorang mkn burger,ayam goreng & nasi goreng...best...Arwah mmg baik...tapi sayang tuhan lebih sayangkan dye..dlu masa sekolah dye agak beisi gak, tapi rambut dye makin ari makin gugur & perut dye makin besar & muka dye kuning je....tpi masa itu aku bukan tahu pe2 pasal penyakit dye....dye bagitau semau adik beradik dye telah meninggalkan akibat penyakit leukemia ...mula2 abng dye pastu kakak dye...n then dye pulop...cuma adik dye je x kena pyakit tu...syukur la...kat sekolah dye jarang datang...dalam seminggu 1 atau 2 hari je dye datang.....tapi yang aku btul2x xtau pe2..zaman aku sekolah dlu laa...aku call umah dye, nak tanya dye...kenapa lama x dtng sek, pastu aku call...lebih kure cam ni laa berbual telefon antara aku n nenek dye..aku pun ingat2 lupa je nie...hihi
Aku:Salam Leh Cakap Dengan Yasmin...
Nenek Yasmin:Yasmin Dah Xada...
Aku:Dye Kemana??
Nenek:telah kembali ke rahmatullah...

Aku pun mematikan telefon..terkejut dengan ape yang dgr dari neneknya...oleh itu aku call kawan aku Siti Noor Farhana..untuk menyuruh dye mghubungi umah yasmin....dan itu juga laah jawapan nyee....sedih sgt time tue...

Aku doakan semoga Rohmu berada di tempat2 orang beriman dan solehah...AL-FATIHAH.....

No comments:

Post a Comment